Як правильно вибрати сертифікат і центр сертифікації SSL Украіна
DV OV EV FQDN SAN WC SSL логотип департаменту Веб Траст Україна
EV SSLFQDNSANВартістьДопомога

Допомога при замовленні, отриманні, установці, моніторингу та використання посилених EV SSL сертифікатів

SSL-сертифікати Extended Validation (EV) є більш дорогими по бюджету ніж сертифікати для перевірки домену (DV) або організації (OV) і не випускаються в режимі реального часу. Незважаючи на те, що витрати і зусилля, необхідні для EV сертифікатами в порівнянні з забезпечуваним рівнем безпеки, деякі компанії підуть на найдешевше і просте рішення, якщо не звернуть увагу на переконливі причини для використання сертифікатів з розширенням перевірки, так звані зелені сертифікати ССЛ.

При аналізі переваг ЕВ цифрових сертифікатів важливо пам'ятати, що аутентифікація не призначена для об'єкта аутентифікації - це для всіх інших. Коли ви йдете в аеропорт, ви несете з собою офіційну ідентифікацію у вигляді паспорта. Ви робите це не тому, що вам потрібно нагадати собі про те, хто ви. Ви несете свій паспорт в аеропорт, бо він потрібен контролерам і митникам аеропорту. Ваш паспорт не для вас-він для них;)

Така ж ситуація існує для аутентифікації онлайн-сайтів і сервісів. ІТ-фахівці не будуть витрачати свій час і сили на те, щоб сказати собі, що вони справжні, тому що вони вже знають це. Щоб інвестувати в аутентифікацію, їм потрібен мотиватор, щоб продемонструвати, чому EV SSL принесе користь їхньому бізнесу.

Ось чотири причини для використання EV SSL сертифікатів:

EV SSL сертифікат бореться з фішингом

Сертифікат EV SSL дає відвідувачам сайту більше інформації, щоб відрізняти законні сайти від підроблених, підриває успіх фішинг-атак. Оскільки ім'я аутентифицированного підприємства відображається в зеленому адресному рядку браузера, відвідувачі сайту мають важливий фактор, який вони можуть використовувати, щоб відрізняти реальні сайти від фішингових сайтів.

Дивно на перший погляд коли використання безкоштовних або платних ДВ SSL-сертифікатів для домену (DV) насправді збільшують ризик фішігових атак, оскільки тепер вони можуть відображати свій фішинг-сайт як «Безпечний» в надії, що жертви вважають, що сайт безпечний. Визначення захищеного браузера (яке дійсно означає шифрування) не збігається із загальним визначенням безпеки. Ось чому необ'ходімо використовувати сертифікати SSL розширеної перевірки (EV) для підвищення рівня захисту споживачів і довіри в Інтернеті.

EV допомагає з дотриманням вимог і правил

Іншим сильним потенційним стимулом є дотримання вимог. Багато важливих стандарти відповідності, такі як PCI-DSS і HIPAA / HITECH, вимагають, щоб сайти вживали заходів для захисту своїх клієнтів від втрати конфіденційної інформації, такої як номери кредитних карт, PII і PHI. Оскільки EV є більш надійним захистом від такого роду крадіжок, ніж сертифікати OV або DV, багато департаменти безпеки і управління визначили, що EV є найбільш пуленепробівним способом забезпечення успішної аудітоспособності щодо цих стандартів.

EV збільшує транзакції і використання сайту

Бізнес суворий і прагматичний. Кожен бізнес-сайт існує з певною кінцевою метою. Якщо бізнес є інтернет-магазином або компанією SaaS, ця мета очевидна. Але на всіх інших сайтах також є як мінімум одна явна мета, така як пошук потенційних клієнтів, надання чудового обслуговування клієнтів (наприклад, включення онлайн-огляду вашого телефону або рахунку кредитної картки) або маркетингова освіта для продуктів і брендів. В іншому випадку компанія не буде інвестувати гроші, час роботи співробітників і зосередиться на створенні і обслуговуванні сайту. Для кожної з цих цілей ми могли б обчислити економічну цінність. Хоча ROI відрізняється для кожного варіанту використання, оскільки зусилля і бюджет, пов'язані з отриманням сертифікатів EV SSL, надзвичайно малі, очікувана віддача від інвестицій величезна. Для всього лише кількох тисячь гривень на рік і додаткового дня або двох очікувань видачі сертифікатів будь-який вимірний рух в онлайн-KPI-бізнесі має бути більш ніж гідним.

EV покращує присутність онлайн-брендів

Трохи більш в тому ж дусі - це враження, що сайт створює для своїх відвідувачів. Відображаючи видимий індикатор безпеки, бізнес сигналізує кілька важливих фактів. До них відносяться:

Сигналізація цих повідомлень під час онлайн-досвіду матиме ореолний ефект на загальне сприйняття бренду. З огляду на дуже великі інвестиції, зроблені багатьма компаніями в створенні іміджу бренду, EV знову є надзвичайно простим і економічним способом внести свій вклад.

EV SSL - це сучасна вимога для SSL сертифікату сайту, і компаніям з опцією необхідно звертати увагу швидше раніше, ніж пізніше. Якщо ні, онлайн-бізнес ризикує не тільки менш безпечними сайтами, але і зменшить довіру між їх найбільшим надбанням - клієнтом.